REGULAMIN MOVE STUDIO

REGULAMIN SERWISU ORAZ USŁUG ŚWIADCZONYCH PRZEZ MOVE STUDIO

 

Regulamin wchodzi w życie w dniu 15 października 2025 r. 

 

  • 1. Postanowienia ogólne 

 

1.1. [Definicje] Terminom używanym w tym dokumencie nadaje się następujące znaczenie: 

1.1.1. Regulamin – niniejszy dokument; 

1.1.2. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: movestudio.pl, z której warunki korzystania określa Regulamin; 

1.1.3. Studio – studio treningów „MOVE Studio Pilates” prowadzone w Krakowie przy ul. Piwna 25; 

1.1.4. Usługa/Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu na zasadach określonych w Regulaminie; 

1.1.5. Sesje – grupowe lub indywidualne zajęcia terapii ruchem, fizjoterapii i inne dotyczące poprawy sprawności fizycznej, prowadzone w Studiu lub online, do których dostęp można kupić za pośrednictwem Serwisu, w szczególności sesje pilates i terapii ruchem

1.1.6. Właściciel – właściciel Studia i administrator Serwisu: Mirek Angelika i Mirek Grzegorz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Mirek Angelika Mirek Grzegorz Spółka Cywilna” pod adresem: ul. Piwna 25, 30-527 Kraków, adres do doręczeń: Bagrowa 26/12, 30-733 Kraków, NIP: 6793269153, REGON 525514540, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (na dzień sporządzenia Regulaminu – przez Ministra Finansów i Gospodarki), adres e-mail do kontaktu: [email protected], tel.: 785-195-282 czynny od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 16:00; 

1.1.7. Użytkownik – każda osoba fizyczna, która korzysta z Serwisu; 

1.1.8. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która zawiera z Właścicielem na odległość umowę dotyczącą prowadzenia konta w Serwisie bądź udziału w Zajęciach. W przypadku Klientów niebędących osobami fizycznymi, Użytkownicy działający w imieniu takich Klientów, z chwilą rejestracji w Serwisie oświadczają, że są upoważnieni do działania w imieniu takich Klientów i odpowiadają w tym zakresie wobec Właściciela. 

1.2. [Cel] Serwis służy: 

1.2.1. informowaniu o działalności Studia; 

1.2.2. umożliwieniu dokonywania zakupów dostępów (sesji, pakietów, szkoleń) do Sesji; 

1.2.3. zapisów na Sesje; 

1.2.4. określeniu zasad realizacji Sesji, jeśli odbywają się one online.

1.3. [Funkcjonowanie Studia] Dodatkowe zasady porządkowe dotyczące działania Studia i warunków prowadzenia Zajęć w nim, może regulować odrębny dokument dostępny w Studiu. 

1.4. [Zapoznanie się] Każda osoba przed skorzystaniem z Serwisu powinna zapoznać się z Regulaminem. 

1.5. [Ustawa] W zakresie, w jakim Regulamin odnosi się do usług świadczonych za pomocą systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 tej ustawy. 

1.6. [Polityka Prywatności] Zasady, cele i podstawy przetwarzania danych osobowych zbieranych w związku z korzystaniem z Serwisu, korzystaniem z Usług świadczonych w ramach Serwisu oraz z uczestnictwem w Sesjach, jak również uprawnienia osób, których dane dotyczą oraz inne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z Serwisem, Usługami i Sesjami, określone są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem URL: www.movestudio.pl/politykaprywatnosci/ (dalej: „Polityka Prywatności”). Klient ma prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. 

1.7. [Zakaz] Użytkownik powinien korzystać z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem. Zakazane jest w ramach korzystania z Serwisu podejmowanie przez Użytkownika działań, które mogłyby zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, jak również dostarczanie treści bezprawnych. Treściami bezprawnymi są w szczególności treści naruszające prawo, w tym prawa własności intelektualnej, dobre obyczaje lub dobra osobiste Właściciela oraz osób trzecich. 

1.8. [Wymagania techniczne] Korzystanie z Serwisu wymaga: 

1.8.1. komputera osobistego lub urządzenia mobilnego takiego jak tablet lub smartfon; 

1.8.2. prawidłowo skonfigurowanej i aktualnej przeglądarki internetowej; 

1.8.3. dostępu do sieci Internet. Połączenie z siecią Internet może powodować naliczanie kosztów przez dostawcę sieci Internet. Są to koszty nie związane z korzystaniem z Usług i nie są pobierane przez Właściciela; 

1.8.4. do założenia konta w Serwisie oraz dokonania zakupu dostępu do Zajęć niezbędne jest także posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). 

1.9. [Możliwe zagrożenia] Korzystanie z Serwisu oraz Usług nie jest związane z zagrożeniami dla bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego Użytkownika innymi, niż zwykłe zagrożenia, z jakimi wiąże się korzystanie z sieci Internet, do których należą m. in. wirusy komputerowe, złośliwe oprogramowanie, ataki osób trzecich zmierzające do złamania zabezpieczeń systemu teleinformatycznego Użytkownika lub Serwisu w celu nielegalnego pozyskania informacji, w tym danych osobowych. 

1.10. [Zapobieganie] W celu zapobiegania zagrożeniom, w tym zagrożeniom, o których mowa w ustępie poprzedzającym, zaleca się, aby Użytkownicy korzystali z oprogramowania chroniącego przed tymi zagrożeniami, w postaci programów antywirusowych i podobnych. Właściciel stosuje adekwatne środki bezpieczeństwa zmierzające do zapewnienia bezpieczeństwa danych, w tym danych osobowych przekazywanych za pośrednictwem Serwisu i ich ochrony przed bezprawnym uzyskaniem dostępu do nich, w szczególności poprzez szyfrowanie danych przesyłanych za pośrednictwem Serwisu. 

1.11. [Konserwacja] Właściciel nie gwarantuje ciągłej i nieprzerwanej dostępności Serwisu, w szczególności Właściciel nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia lub ograniczenia jego dostępności, w tym na czas niezbędny do przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Serwisu. Właściciel zamieści w Serwisie z odpowiednim wyprzedzeniem komunikat o planowanych przerwach w dostępności Serwisu.

  • 2. Usługi 

 

2.1. [Świadczenie Usług] Za pośrednictwem Serwisu Właściciel świadczy Usługi obejmujące: 

2.1.1. umożliwienie dostępu do informacji zamieszczonych w Serwisie, 

2.1.2. rejestrację w Serwisie i prowadzenie konta, 

2.1.3. Usługę sklepu internetowego, w ramach którego udostępniane są narzędzia pozwalające na zawarcie na odległość z Właścicielem umowy dotyczącej dostępu do Sesji, 

2.1.4. zapisywanie się na Sesje, 

2.1.5. Usługę dostarczania informacji dotyczących Serwisu, świadczonych za jego pośrednictwem Usług oraz informacji o pilatesie, terapii ruchem i fizjoterapii, tj. Usługę newslettera. 

2.2. [Fitssey] Właściciel w ramach Serwisu i w celu świadczenia Usługi prowadzenia konta, Usługi sklepu internetowego oraz Usługi newslettera korzysta z oprogramowania Fitssey dostarczanego przez Grzegorza Tomasika prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą „lightenbody Grzegorz Tomasik” przy ul. Heweliusza 11/819, 80-890 Gdańsk, NIP 7532294721. 

2.3. [Dostęp do treści] Z chwilą wejścia na stronę Serwisu, Właściciel świadczy na rzecz Użytkownika drogą elektroniczną Usługę polegającą na umożliwieniu dostępu do treści i zasobów udostępnionych w ramach Serwisu oraz zapoznawania się z nimi. Usługa ta jest świadczona nieodpłatnie, w miejscu i czasie wybranym przez Użytkownika i nie wymaga rejestracji w Serwisie. Umowa o świadczenie drogą elektroniczną Usługi, o której mowa w niniejszym ustępie, zawarta pomiędzy Właścicielem a Użytkownikiem ulega rozwiązaniu w chwili opuszczenia przez Użytkownika Serwisu. 

2.4. [Treści w Serwisie] Treści i zasoby udostępniane w ramach Serwisu przez Właściciela, w tym teksty, zdjęcia i inne materiały należą w całości do Właściciela, o ile wyraźnie nie wskazano inaczej i obejmują m.in.: 

2.4.1. dane kontaktowe dotyczące Właściciela i jego zespołu; 

2.4.2. informacje o charakterystyce, cenach i grafiku Sesji; 

2.4.3. materiały o charakterze edukacyjnym związane aktywnością fizyczną, sportem, treningiem, metodą pilates, terapią ruchem, fizjoterapią. 

2.5. [Zastrzeżenie] Zamieszczone w Serwisie wskazówki i porady mają wyłącznie charakter poglądowy i informacyjny, w szczególności nie zastępują fachowej porady lekarza lub innego specjalisty w zakresie indywidualnych predyspozycji do uprawiania sportu w ogólności i uczestnictwa w konkretnych Zajęciach. 

2.6. [Cennik] W ramach Serwisu możliwe jest zapoznawanie się z cennikiem dostępów (sesji, pakietów, kontraktów) i charakterystyką Sesji. Przeglądanie tych informacji jest możliwe dla wszystkich Użytkowników i nie wymaga rejestracji. 

2.7. [Grafik] Grafik stanowi interaktywne narzędzie umożliwiające uzyskanie informacji o rodzaju Zajęć, ich lokalizacji (online lub stacjonarnej), terminie i charakterystyce oraz zapisanie się na nie lub odwołanie rezerwacji na zasadach opisanych w Regulaminie. Zapisanie się na Zajęcia lub odwołanie rezerwacji wymagają rejestracji w Serwisie i uprzedniego wykupienia dostępu do Sesji. 

2.8. [Newsletter] W ramach świadczonej drogą elektroniczną Usługi newslettera Właściciel informuje Klientów, którzy w trakcie rejestracji lub w ramach ustawień konta w Serwisie, zaznaczyli przycisk (checkbox) umożliwiający wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera na wskazany przez siebie adres e-mail, o nowych materiałach i Sesjach oraz innych wydarzeniach dotyczących Serwisu, Właściciela bądź Studia, poprzez przesyłanie ich w postaci listu elektronicznego na podany adres e-mail. Rezygnacja z Usługi newslettera jest możliwa w każdej chwili poprzez zmianę ustawień konta w Serwisie lub poprzez bezpośredni kontakt z Właścicielem na adres email: [email protected]

2.9. [Zakres] Usługa sklepu internetowego obejmuje: 

2.9.1. umożliwienie Użytkownikowi rejestrację w Serwisie; 

2.9.2. prowadzenie konta dla Klienta; 

2.9.3. umożliwienie dokonania zakupu dostępu do Sesji. 

2.10. [Nieodpłatność] Z tytułu świadczenia Usługi Sklepu nie pobiera się od Klientów opłat. 

 

  • 3. Rejestracja i konto

 

3.1. [Przebieg rejestracji] W celu rejestracji w Serwisie Użytkownik powinien wypełnić online formularz rejestracyjny dostępny w zakładce „Zapisz się”, podając swoje imię i nazwisko oraz swój adres e-mail, potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu i Polityki prywatności. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego, na podany tam adres e-mail przesyłana jest przez Właściciela wiadomość zawierająca link aktywacyjny, skorzystanie z niego jest wymagane do potwierdzenia dokonania rejestracji i aktywacji konta. Kliknięcie w link powoduje przekierowanie do Serwisu, w którym możliwe jest wybranie i wprowadzenie hasła. 

3.2. [Konto] Z chwilą dokonania rejestracji następuje zawarcie przez Klienta z Właścicielem umowy o świadczenie Usługi prowadzenia konta (dalej: „Konto”), na zasadach określonych w Regulaminie. 

3.3. [Logowanie] Każdorazowe logowanie do Konta odbywa się przy użyciu loginu i hasła. Loginem jest adres e-mail podany przy rejestracji lub zmieniony następnie przy pomocy ustawień Konta. Hasło może zostać zmienione przez Klienta po zalogowaniu na Konto w każdym czasie. 

3.4. [Ochrona hasła] Klient nie powinien udostępniać osobom trzecim hasła do swojego Konta, z wyjątkiem osób przez niego upoważnionych. 

3.5. [Czas trwania umowy] Umowa o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia Konta i zażądać jego usunięcia nieodpłatnie i w każdym czasie, poprzez kontakt z Właścicielem na adres [email protected] lub poprzez skorzystanie z narzędzi udostępnionych w ramach Konta. Usunięcie Konta nie wpływa na zawarte przedtem umowy dotyczące dostępu do Sesji, uniemożliwia jednak zapisanie się na Sesję za pośrednictwem Serwisu z przyczyn, za które Klient ponosi odpowiedzialność. Właściciel zastrzega sobie prawo do usunięcia Konta, do którego Klient nie zalogował się przez okres dłuższy, niż 12 (dwanaście) miesięcy i przez taki okres nie dokonał zakupu dostępu do Sesji oraz Konta, które zostało użyte do korzystania z Serwisu w sposób niezgodny z prawem, Regulaminem, dobrymi obyczajami lub przeznaczeniem Serwisu. 

 

  • 4. Dostępy

 

4.1. [Rodzaje dostępów] W ramach Serwisu możliwe jest zawarcie z Właścicielem umowy o dostęp do Sesji na następujących zasadach: 

4.1.1. na pojedyncze Sesje; 

4.1.2. jako pakiet sesji ważny na określoną liczbę wejść na konkretny typ Sesji, przez określony czas ważności pakietu.

4.1.3. jako kontrakt przygotowany każdorazowo indywidualnie według ustaleń z Klientem, obejmujący subskrypcję określonego pakietu sesji na ustaloną wcześniej i zaakceptowaną przez Klienta liczbę razy (miesięcy); kontrakty objęte są automatyczną płatnością. 

 

4.2. [Zaproszenie do zawarcia umowy] Informacje zawarte w Serwisie dotyczące charakterystyki i ceny Zajęć nie stanowią oferty Właściciela w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego. 

4.3. [Zmiana ceny] Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany cennika Sesji, organizowania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży oraz przyznawania i odbierania zniżek, przy czym uprawnienie to nie będzie miało wpływu na prawa nabyte Klientów. 

4.4. [Ceny] Ceny Sesji są cenami brutto, zawierającymi wszystkie opłaty i podatki (w tym podatek VAT, jeżeli dotyczy) i są podawane w złotych. Ceny nie obejmują ewentualnych kosztów ponoszonych przez Klienta w związku z koniecznością uzyskania dostępu do narzędzi komunikacyjnych w przypadku korzystania z Sesji odbywających się online ani ewentualnych opłat za dostęp do sieci Internet.

4.5. [Aktywacja karnetu] Karnet należy aktywować (rozpocząć korzystanie) w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia zakupu, chyba że Studio określi krótszy termin w warunkach danej promocji. W przypadku braku aktywacji przez Klienta w tym terminie, karnet zostanie automatycznie aktywowany przez Studio zgodnie z zasadami zakupionego karnetu. Zasada ta ma na celu zapewnienie płynności organizacji pracy Studia oraz dostępności miejsc dla aktywnych Klientów. Karnet jest imienny i nie podlega przeniesieniu. W przypadku płatności przelewem i prośby klienta o wystawienie fv (informację tę należy przekazać do Move przed dokonaniem przelewu).

4.6. [Rodzaje Sesji i karnetów] Rodzaje dostępnych Sesji, ich charakterystyka (w tym czas trwania, liczebność grup, wymagania wstępne) oraz ceny określone są każdorazowo w aktualnym cenniku i opisie Sesji dostępnym w Serwisie. Opisy te stanowią integralną część oferty, a Klient dokonując zakupu karnetu lub rezerwacji Sesji potwierdza, że zapoznał się z ich treścią. 

 

  • 5. Zawarcie umowy

 

5.1. [Obowiązkowa rejestracja] Zawarcie umowy dostępu do Sesji jest możliwe po dokonaniu rejestracji w Serwisie. 

5.2. [Zawarcie umowy] Zawarcie umowy dostępu do Sesji wymaga: 

5.2.1. zalogowania się do Konta (jeżeli Klient nie jest jeszcze zalogowany) lub dokonać rejestracji (jeżeli Użytkownik nie posiada Konta); 

5.2.2. wyboru rodzaju Sesji, 

5.2.3. wyboru modelu dostępu (dostęp jednorazowy, rodzaj karnetu; kontrakt po 

wcześniejszym ustaleniu ze Studiem); 

5.2.4. wyboru metody płatności; 

5.2.5. wprowadzenia ewentualnego kodu rabatowego; 

5.2.6. zweryfikowania podanych danych i dokonanych wyborów i wybrania przycisku „Kup teraz”. 

5.3. [Skutek] Wybranie przez Klienta przycisku „Kup teraz” oznacza zawarcie umowy dostępu do Sesji i zobowiązanie Klienta do dokonania zapłaty. 

5.4. [Utrwalenie treści Umowy] Utrwalenie treści umowy następuje poprzez przesłanie na adres email Klienta przypisany do Konta dokumentu potwierdzającego warunki zawartej umowy. Klient ma do nich także dostęp po zalogowaniu się na swoje Konto. 

 

  • 6. Płatności

 

6.1. [Metody] W ramach Serwisu możliwe jest dokonanie zapłaty za dostęp do Sesji przelewem internetowym, poprzez BLIK oraz kartą kredytową za pośrednictwem bramki płatniczej iMoje – usługi świadczonej przez ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 6340135475, REGON: 271514909. 

6.2. [Termin zapłaty] Płatność powinna być zrealizowana niezwłocznie. Właściciel, na wyraźną prośbę Klienta, może potwierdzić otrzymanie płatności wysyłając informację na przypisany do Konta adres e-mail. W przypadku Kontraktów płatność jest automatycznie pobierana cyklicznie zgodnie z ustaleniami w konkretnym Kontrakcie.

6.3. [Kody rabatowe] Właściciel może oferować Klientom rabaty udostępniając im kody rabatowe. Warunki korzystania z kodów rabatowych Właściciel udostępnia wraz z kodem rabatowym. Klient, który chce skorzystać z kodu rabatowego powinien przed wyborem przycisku „Kup teraz” wpisać kod rabatowy w przeznaczone do tego pole na formularzu. 

 

  • 7. Sesje 

 

7.1. [Lokalizacja] Sesji prowadzone są zgodnie z opisem w grafiku – stacjonarnie w Studiu lub w online poprzez wskazane w opisie Sesji platformy komunikacyjne, w godzinach ustalonych i opublikowanych w grafiku Sesji dostępnym w Serwisie. Sesje online polegają na wykonywaniu przez uczestników Sesji ćwiczeń pod zdalną kontrolą trenera prowadzącego Sesję. 

7.2. [Kwestie techniczne] W przypadku, w którym Sesje odbywają się online, bez osobistego stawiennictwa uczestników i trenera w Studiu, korzystanie z nich wymaga dostępu do narzędzia „GOOGLE MEET”, pozwalającego na dostęp do rozmów grupowych, zgodnie z opisem Sesji w grafiku. W przypadku Sesji indywidualnych online Właściciel dopuszcza możliwość uzgodnienia innych kanałów komunikacji bezpośredniej. W celu uczestnictwa w Sesjach prowadzonych online, Klient zobowiązany jest samodzielnie i z odpowiednim wyprzedzeniem zadbać o przygotowanie techniczne związane z dostępem narzędzi komunikacyjnych, za pośrednictwem których przeprowadzane będą Sesje. 

7.3. [Małoletni] Osoba niepełnoletnia może uczestniczyć w Sesjach wyłącznie przeznaczonych dla osób niepełnoletnich, na podstawie umowy o dostęp do takich Sesji zawartej przez prawnego opiekuna takiej osoby niepełnoletniej w ramach Konta prowadzonego dla opiekuna i na jego odpowiedzialność. 

7.4. [Zapisy] Na wszystkie Sesje obowiązują zapisy za pośrednictwem Serwisu po uprzednim założeniu Konta i wykupieniu odpowiedniego dostępu. Zapisy są możliwe najwcześniej 2 (dwa) miesiące przed terminem Sesji. 

7.5. [Ograniczona liczba miejsc] Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w grupach na Sesjach/zajęciach grupowych, o prawie do udziału w danych Sesjach decyduje kolejność zgłoszeń lub trener (szczególnie w przypadku mini grup). Możliwe jest zapisanie się na listę rezerwową Zajęć w sytuacji, gdy grupa na dane Zajęcia jest pełna.

7.5a. [Doprecyzowanie rezerwacji] Uczestnictwo w Sesjach jest możliwe wyłącznie po dokonaniu rezerwacji w systemie. Studio zastrzega sobie prawo do odmowy udziału osobom, które nie dokonały wcześniejszej rezerwacji lub znajdują się na liście rezerwowej, jeśli nie zwolni się miejsce w grupie. 

7.6. [Poziom Sesji] Zapisów na Sesje Klient powinien dokonywać z uwzględnieniem poziomu Sesji, własnych założeń, możliwości, umiejętności i stanu zdrowia, a także zgodnie z opisem Sesji, w tym z uwzględnieniem niezbędnego doświadczenia oraz wymaganego stroju lub sprzętu. Poziom oraz charakter Sesji wynikają z ich opisu, z którym Klient powinien się przed zakupem dostępu i zapisaniem na Sesję zapoznać. Klient odpowiada za przystąpienie do Sesji, które nie odpowiadają mu poziomem, w szczególności rezygnacja z nich w czasie ich trwania stanowi wykorzystanie Sesji z zakupionej przez Klienta puli. Osoby nieznające metody pilates, przed dołączeniem do grup, zobowiązane są do przygotowania się do zajęć grupowych zgodnie z opisem na stronie https://movestudio.pl/pierwszyrazwmove/. Właściciel zastrzega sobie prawo niewpuszczenia Klienta na wybrane przez niego Sesje w przypadku niespełnienia wymagań zawartych w opisie Sesji.

7.7. [Przygotowanie do Sesji] Klient przystępując do Zajęć powinien być do nich przygotowany, w szczególności posiadać odpowiedni strój adekwatny do rodzaju Sesji oraz upewnić się, że jego stan zdrowia i samopoczucie pozwalają mu na udział w Sesjach zgodnie z ich opisem.

7.7.1. Klient przystępujący do zajęć w Studiu Move zobowiązany jest do korzystania ze świeżych skarpetek na zmianę (mogą być antypoślizgowe) oraz zapewnić sobie strój sportowy, który nie posiada suwaków, zamków, guzików i innych ostrych/metalowych elementów. 

7.7.2. Klient zobowiązany jest zdjąć biżuterie, zegarek i inne metalowe elementy oraz ostre akcesoria.

7.7.3. Dla bezpieczeństwa i komfortu ćwiczeń zaleca się każdorazowe związywanie długich włosów.

7.8. [Przygotowanie do Sesji online] Niezależnie od postanowień ustępu poprzedzającego, Klient przystępując do Sesji online zobowiązany jest zapewnić sobie odpowiednie miejsce (w tym w szczególności wystarczającą przestrzeń oraz właściwą nawierzchnię) do ćwiczeń. Wykonując ćwiczenia w ramach Sesji online Klient powinien stosować się do wskazówek osoby prowadzącej takie Sesje, jednak musi mieć świadomość, że osoba prowadząca Sesje online nie może bezpośrednio weryfikować prawidłowości wykonania ćwiczenia przez Klienta ani dostosowania ćwiczenia do indywidualnych możliwości Klienta, wobec czego Klient powinien samodzielnie kontrolować swoje możliwości i organizm i powstrzymać się od wykonywania ćwiczenia, które powodują ból lub inny dyskomfort, aby uniknąć powstania kontuzji.

7.8.a. [Telefony komórkowe] W trosce o skupienie i komfort wszystkich Klientów, na sali treningowej obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych. Urządzenia powinny być wyciszone i pozostawione w szafce. W wyjątkowych sytuacjach (np. oczekiwanie na ważny telefon) Klient może poinformować o tym trenera i mieć telefon przy sobie w trybie cichym.

7.8.b. [Bezpieczeństwo i zakazy] Na terenie Studia obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, palenia tytoniu oraz używania środków odurzających. Na teren Studia nie wolno wprowadzać zwierząt. W salach treningowych obowiązuje zakaz spożywania posiłków. Rzeczy osobiste należy pozostawiać w szafkach w szatni. Ćwiczenia mogą być wykonywane wyłącznie pod nadzorem trenera. Trener ma prawo odmówić dopuszczenia Klienta do Sesji w przypadku braku odpowiedniego stroju, niezgłoszonych przeciwwskazań zdrowotnych lub podejrzenia, że Klient znajduje się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. W takim przypadku opłata za sesje nie podlega zwrotowi.

7.8.c [Sprzęt i higiena] Po zakończeniu Sesji Klient zobowiązany jest zdezynfekować używany w trakcie treningu sprzęt przy użyciu środków udostępnionych przez Studio zgodnie z instrukcjami trenera (płyn nanoszony na ściereczkę, nie bezpośrednio na sprzęt).

7.9. [Sesje] Pojedyncze Sesje Indywidualne trwają ok. 55 minut i stanowią część kursu prowadzonego w ramach Studia, o określonych cechach i charakterystyce, z którymi można się zapoznać w ramach Serwisu. Sesje grupowe (powyżej 2 osób) trwają ok. 50 min.

7.10. [Rezygnacja z zapisu] Istnieje możliwość rezygnacji z udziału w Sesjach poprzez rezygnację z rezerwacji dokonaną w Serwisie (tzw. wczesne anulowanie) maksymalnie do 

24 (dwudziestu czterech) godzin przed rozpoczęciem Sesji grupowych, oraz do 18 (osiemnastu) godzin przed rozpoczęciem Sesji indywidualnych i w duecie, których dotyczy rezygnacja. W takim przypadku trening nie przepada i można go odrobić w innym dogodnym terminie przed upływem ważności karnetu. Wypisanie się z Sesji, czyli rezygnacja, w terminie krótszym, niż wskazane powyżej 24 lub 18 godzin przed rozpoczęciem Sesji (tzw. późne anulowanie) jest możliwe, lecz w takim przypadku uważa się, że Klient brał udział w Sesji. 

7.11. [Spóźnienia i nieobecności] Spóźnienie się lub nieobecność Klient bierze na własną odpowiedzialność. Spóźnienie Klienta nie powoduje wydłużenia czasu treningu ani obniżenia jego ceny. W przypadku spóźnienia trenera Studio zapewnia ewentualną rekompensatę według odrębnych zasad.

7.12. [UWAGA – przystąpienie do Sesji] Właściciel informuje, że Klient będący konsumentem, traci prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do Sesji, jeżeli taki Klient poprzez przystąpienie do korzystania z wykupionego dostępu do tych Sesji (poprzez rozpoczęcie uczestnictwa w Sesjach lub nieodwołanie rezerwacji Sesji na zasadach określonych w punkcie 7.10. powyżej) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do nich, wyrazi zgodę na wykonanie przez Właściciela Usługi polegającej na prowadzeniu tych Sesji przed upływem okresu do odstąpienia od zawartej na odległość umowy dotyczącej dostępu do tych Sesji, a Sesje te się odbędą w pełni. 

7.13. [Odwołanie Sesji] Właściciel zastrzega sobie prawo do odwołania Sesji grupowych, gdy: 

7.13.1. liczba Klientów zapisanych na zajęcia nie będzie przekraczać 1 (jednej) osoby; 

7.13.2. w przypadku choroby lub niedyspozycji trenera i braku możliwości jego zastąpienia. 

7.14. [Zapewnienie] Właściciel zapewnia, że dołoży starań, aby Sesje się odbywały zgodnie z grafikiem udostępnionym w Serwisie, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu. W przypadku, w którym Sesje nie odbędą się z przyczyn zależnych od Właściciela:

7.14.1. w przypadku zakupu pojedynczych Sesji Klient będzie mógł wykorzystać je w innym terminie; 

7.14.2. w przypadku zakupu karnetu, o którym mowa w § 4 ust.  4.1.2. Regulaminu – ewentualna rezerwacja odwołanych Sesji nie będzie powodowała wykorzystania liczby wykupionych wejść, a ważność karnetu zostanie wydłużona lub Klient będzie mógł wykorzystać karnet w niewykorzystanym dotąd zakresie na potrzeby innych Sesji o takiej samej lub niższej cenie, w zależności od swojej decyzji.

7.15. [Nagrywanie zajęć] Celem ochrony prywatności i komfortu wszystkich Klientów nagrywanie i fotografowanie Sesji z inicjatywy konkretnego Klienta, jest możliwe wyłącznie za zgodą trenera. Trener może nagrywać lub fotografować wyłącznie za zgodą klienta. Publikacja wizerunku możliwa jest tylko po uzyskaniu odrębnej, dobrowolnej zgody (ustnej lub pisemnej).

7.16. [Rażące naruszenia] Studio zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w przypadku rażącego naruszania Regulaminu przez Klienta w szczególności uporczywego łamania zasad bezpieczeństwa, higieny lub zachowania naruszającego komfort innych Klientów, bez zwrotu opłat za niewykorzystane Sesje.

7.17. [Zakres odpowiedzialności Studia] Studio nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi przez innych uczestników zajęć. Studio nie ponosi odpowiedzialności za urazy powstałe wskutek nieprzestrzegania instrukcji trenera lub samodzielnych ćwiczeń Klienta. Studio nie odpowiada również za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni.

7.18. [Oświadczenia Klienta] Przed przystąpieniem do pierwszej Sesji Klient zobowiązany jest wypełnić formularz/oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia. Uczestnictwo w zajęciach odbywa się na własną odpowiedzialność Klienta. Klient powinien poinformować trenera o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych lub dolegliwościach, które mogą mieć wpływ na przebieg Sesji.

7.19. [Odrabianie zajęć] Okres ważności karnetu określony jest każdorazowo w cenniku i widnieje na zakupionym karnecie. Niewykorzystane zajęcia przepadają po upływie ważności karnetu. Odrabianie zajęć możliwe jest wyłącznie w ramach okresu ważności karnetu, na Sesjach o tym samym poziomie zaawansowania lub niższym, w miarę dostępności miejsc. Rezerwacja zajęć odrabianych odbywa się poprzez system zapisów, zgodnie z obowiązującym grafikiem.

7.20. [Rodzaje karnetów i przypisanie do Sesji] Studio oferuje różne rodzaje karnetów w zależności od formy zajęć (np. sesje indywidualne, duety, mini grupy, grupy otwarte i in.), przy czym każdy karnet uprawnia do rezerwacji Sesji określonego typu i poziomu, zgodnie z grafikiem. Cena karnetu jest zależna od rodzaju Sesji oraz doświadczenia i kwalifikacji trenera prowadzącego w przypadku zajęć indywidualnych i duetów. W przypadku Sesji grupowych cena zajęć nie zależy od doświadczenia i kwalifikacji osoby prowadzącej.
7.21. [Zmiany trenerów w Sesjach grupowych] Sesje grupowe mają przypisanego trenera prowadzącego, wskazanego w grafiku. Studio zastrzega sobie prawo do zmiany trenera prowadzącego w sytuacjach losowych, takich jak choroba, urlop, zastępstwo czy zakończenie współpracy z trenerem. Zmiana trenera prowadzącego Sesję grupową nie stanowi podstawy do zmiany ceny zajęć ani zwrotu opłat.

 

  • 8. Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

 

8.1. [Termin] Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem Serwisu w terminie 14 (czternastu) dni, bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy liczony jest od daty zawarcia umowy o dostęp do Zajęć. 

8.2. [Sposób] Konsument, który chce skorzystać z praw odstąpienia od umowy, powinien poinformować Właściciela o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład korzystając ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu. Skorzystanie ze wskazanego wzoru nie jest obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu należy kierować pisemnie na adres „Mirek Angelika Mirek Grzegorz Spółka Cywilna” pod adresem: ul. Piwna 25, 30-527 Kraków, adres do doręczeń: Bagrowa 26/12, 30-733 Kraków, NIP: 6793269153, REGON 525514540, lub mailowo na adres e-mail: [email protected]

8.3. [Zwrot należności] W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, Właściciel zobowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Właściciela oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

8.4. [Wyjątki] Stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy m.in.: 

8.4.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

8.4.2. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy – sytuacja taka występuje w przypadku, w którym Klient będący konsumentem poprzez przystąpienie do korzystania z dostępu do Sesji (poprzez rozpoczęcie uczestnictwa w Sesjach lub nieodwołanie rezerwacji Sesji, które się odbyły, na zasadach określonych w punkcie 7.10. powyżej) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy dotyczącej dostępu do tych Sesji wyrazi zgodę na wykonanie przez Właściciela Usługi polegającej na prowadzeniu Sesji przed upływem okresu do odstąpienia od zawartej na odległość umowy dotyczącej dostępu do tych Sesji, a Sesje te się w pełni odbędą; 

8.4.3. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

8.4.4. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy; 

8.4.5. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usług. 

8.5. Uprawnienie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi, który nie jest konsumentem. 

 

  • 9. Reklamacje 

 

9.1. [Jak zgłosić] Reklamacje dotyczące działania Serwisu oraz świadczonych za jego pośrednictwem Usług mogą być składane pisemnie na adres „Mirek Angelika Mirek Grzegorz Spółka Cywilna” pod adresem: ul. Piwna 25, 30-527 Kraków, adres do doręczeń: Bagrowa 26/12, 30-733 Kraków, lub mailowo na adres e-mail: [email protected]

9.2. [Co zamieścić] W reklamacji należy wskazać swoje imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny lub mailowy, na jaki powinna być skierowana odpowiedź na reklamację, powód składania reklamacji oraz ewentualne żądanie. 

9.3. [Odpowiedź] Właściciel rozpatruje reklamacje na podstawie Regulaminu oraz przepisów prawa powszechnie obowiązujących w Polsce i udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie ze wskazaniami osoby składającej reklamację w myśl ust. 2 powyżej, a jeżeli takich wskazań brak – w sposób analogiczny do sposobu złożenia reklamacji. 

9.4. [Dobrowolność] Postępowanie reklamacyjne jest całkowicie dobrowolne. 

9.5. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

  • 10. Postanowienia końcowe

 

10.1. [Polskie prawo] Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującym w Polsce. 

10.2. [PDF] Regulamin jest udostępniony w Serwisie w formacie PDF w sposób umożliwiający jego pobranie i zapisanie. 

10.3. [Zmiany Regulaminu] Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Regulamin może zostać zmieniony z ważnej przyczyny. Przez ważne przyczyny rozumie się w szczególności: 

10.3.1. konieczność zaktualizowania danych teleadresowych, w tym nazw lub odnośników zamieszczonych w Regulaminie; 

10.3.2. potrzebę dostosowania Regulaminu do zmieniających się przepisów prawa dotyczących kwestii uregulowanych Regulaminem; 

10.3.3. potrzebę wykonania orzeczeń lub decyzji bądź zaleceń uprawnionych sądów lub organów administracji państwowej w kwestiach dotyczących treści uregulowanych Regulaminem; 

10.3.4. zmianę działania Serwisu, w tym jego rozbudowa i dodanie nowych funkcjonalności; 

10.3.5. zmianę warunków świadczenia Usług za pomocą Serwisu; 

10.3.6. potrzebę usunięcia ewentualnych błędów lub niejasności, gdyby pojawiły się w Regulaminie; 

10.3.7. konieczność modyfikacji Regulaminu w celu uniknięcia nadużyć lub naruszeń Regulaminu. 

10.4. [Informacja o zmianie] Właściciel poinformuje z wyprzedzeniem przynajmniej 14-dniowym o zmianie Regulaminu Klientów oraz Użytkowników, dla których prowadzone jest w Serwisie Konto. Informacja zostanie przekazana poprzez przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta lub podany w ramach zawarcia umowy o zakup dostępu do Zajęć stosownego powiadomienia wraz treścią zmienionego Regulaminu i informacją o dacie wejścia zmiany w życie. Ponadto, Właściciel w tym samym terminie zamieści w Serwisie komunikat informujący o wprowadzanych zmianach. Zmieniony Regulamin wiąże osoby, które przed datą wskazaną w powiadomieniu o zmianie jako data wejścia zmienionego Regulaminu w życie nie zrezygnują z prowadzenia dla nich Konta. 

10.5. [Stosowanie starego Regulaminu] Do Klientów, którzy zawarli umowę dotyczącą dostępu do Zajęć przed wejściem w życie Regulaminu, stosuje się Regulamin w postaci, która obowiązywała w chwili dokonania zakupu dostępu do Zajęć. 

10.6. [Informacja] Realizując nałożony przez przepisy prawa obowiązek Właściciel informuje, że konsument korzystający z Serwisu może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie sporu pomiędzy nim a przedsiębiorcą – w tym Właścicielem – zwracając się do powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych działań należy ochrona konsumentów. Informacje dla konsumentów, dotyczące także możliwości uzyskania pomocy w sprawie sporu z przedsiębiorcą, dostępne są również na stronach internetowych Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl). 

10.7. [Platforma ODR] Realizując nałożony przepisami prawa obowiązek Właściciel informuje, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ jest dostępna internetowa platforma rozstrzygania sporów drogą elektroniczną ORD (ang: online dispute resolution), stanowiąca narzędzie dla konsumentów i przedsiębiorców decydujących się na pozasądowe rozstrzyganie sporów w zakresie zawartych przez Internet umów sprzedaży i umów o świadczenie usług. 

10.8. [ADR/ODR] Właściciel informuje, że nie korzysta z alternatywnych metod rozwiązywania sporów ani nie korzysta z rozwiązywania sporów przy pomocy platformy, o której mowa w ustępie poprzedzającym, w sprawach dotyczących umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych w związku z korzystaniem z Serwisu i nie zobowiązuje się do korzystania z takich metod i z tej platformy, chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. 

10.9. [Właściwość sądu] Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem a Właścicielem będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej przez Właściciela. 

10.10. [Prawo polskie] Regulamin podlega prawu obowiązującemu w Polsce.

10.12. [Wizerunek] Studio może prowadzić dokumentację fotograficzną lub filmową z Sesji w celach informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych. Publikacja wizerunku Klienta możliwa jest wyłącznie na podstawie jego odrębnej, dobrowolnej zgody. Wycofanie zgody jest możliwe w każdym czasie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Sprawdź naszą POLITYKĘ PRYWATNOŚCI.